Documentos de Traballo en Ciencias da Linguaxe (DTCL)

 

Presentación

A serie Documentos de Traballo en Ciencias da Linguaxe (DTCL) nace co obxectivo de contribuír á visibilización dos resultados da investigación en marcha do Grupo de Investigación GRADES (Gramática, Discurso e Sociedade) da Universidade de Vigo. DTCL está aberto a calquera temática e perspectiva metodolóxica relacionadas cos saberes lingüísticos. Asimesmo, non hai ningunha restricción respecto das linguas utilizadas. Todas elas son benvidas. Antes de facerse público, cada documento recibido será sometido a un proceso de revisión. Coa finalidade de convertelo nun instrumento de maior alcance, DTCL ábrese tamén a outras persoas que desexen divulgar os primeiros avances da súa investigación en curso nas temáticas relacionadas coas liñas de investigación de GRADES. Todos os documentos publicaranse en liña e estarán abertos aos comentarios de calquera persoa que desexe contribuír a fomentar o debate académico riguroso.

Por favor, envía a túa contribución a grades@uvigo.es

 

Documentos

#8 Leidiani da Silva Reis & Jorge Bidarra (2018). Anáfora na Língua Brasileira de Sinais: uma proposta de categorização
#7 Jorge Diz Ferreira (2017). Retranca e estilización humorística nas narrativas da conversa cotiá
#6 Marta Díaz Ferro (2017). Estratexias de alfabetización nunha aula de Educación Primaria
#5 Alicia Sentí Janssen (2017). Pray for Paris”. La construcción mediática del terror yihadista
#4 Celia Fernández Vasco (2016). Un estudio a través de los log files de la versión española e inglesa del Wikcionario.
#3 Gervásio Absolone Chambo (2016). Pedagogia de pressão e insistência linguística em L2, meio de instrução: o silêncio, sussurro e a voz baixa dos alunos da educação bilingue em Moçambique.
#2 Ana Varela Suárez (2016). O tratamento dos déficits da linguaxe nas actividades dos centros especializados no coidado de persoas con demencia.
 #1 Daniel Pinto Pajares (2016). Una propuesta de modelo de clase social para la investigación en sociolingüística.
 

 

 

 

 ISSN: 2530-2752     Depósito legal:  pendente de asignación

Licencia de Creative Commons Esta obra ten unha licenza Creative Commons Recoñecemento-Non comercial 4.0 Internacional.

Deixa unha resposta